Cvičení

Dieta Lehce a Zdravě!

17. srpna 2008 v 16:54
1.) Dejte si pořádnou snídani.Třeba musli,ovoce a klidně ještě plátkový sýr a chléb.Snídaně vás totiž skvěle nastartuje a nebudete mít během dne potřebu se něčím dojídat.
2.)Večer uuž je vaše trávení pomalejší,protose snažte najíst se naposledy maximálně v 18:00.Dejte si jen lehkou večeři,jinak tělo nestihne vše využít do snídaně a promění zbylou potravu v tuky.
3.) Když dostanete chuť na sladké,dopřejte is ho.Ideální jsou gumoví medvídci,nebo dětská přesnídávka,to je fakt mňamka a nemá téměř žádný tuk:-)
4.)Zdání klame.Do spousty potravin byste to sice neřekli,ale obsahují více kalorií než je zdrávo.Výborným příkladem je sušené ovoce,jehož 100 gramů má ve většině případech více kalorií než porce oběda.
5.)Pozor na přílohy.Brambory obsahují spousty škrobů a jsou velmi těžko stravitelné.Naopak rýže si můžete dopřát,kolik chcete,protože je z příloh nejzdravější.
6.)Rybí a drůbeží maso je nejzdravější a nejdietnější.Zapomeňte na tučné vepřové.
7.)Pozor na plátkové sýry.Tady se vyplatí pozorně si přečíst nutriční tabulku.Některé obsahují velmi mnoho tuku.
8.)Ovoce a zeleniny můžete sníst kolik chcete.Ideální je meloun,jablka nebo banány,kteří vás zasytí rychle a na dlouhou dobu.
9.)Zuby si můžete čistit i víckrát denně než dvakrát denně.Nejenže budete mít pěkný chrup,ale i chuť zubní pasty potlačí chuť přecpávat se.
10.)A teď ten poslední,snad nejdůležitější tip na hubnutí.Sport.Bez něho je toto zdravé stravování úplně zbytečné.Takže jezte zdravě a hýbejte se.

Pevné Břicho

17. srpna 2008 v 16:37 | Asi Já
1) Nejprve je třeba dostat pánev do správné polohy.
- sedněte si na zem, zády se opřete o zeď a nohy mírně pokrčte. Ve výdechu přitiskněte bedra ke zdi, nezvedejte přitom ramena. Zůstaňte v této poloze a pomalu počítejte do dvaceti. Pak se s nádechem uvolněte. Opakujte třikrát, po čase můžete i pětkrát.
2) Jdeme na zpevnění břicha!
- opět si sedněte na zem, narovnejte záda, napnuté ruce opřete vzadu o zem a pokrčte nohy. Pak je pomalu natahujte před sebe, držte je nad zemí a roznožte, to všechno pokud možno hodně pomalu. Pak - stále pomalu - nohy dejte k sobě a tahem je vraťte do výchozí polohy. Pokud to dokážete, nedávejte chodidla na zem a pohyb opakujte alespoň pětkrát, časem vícekrát. Během cvičení zhluboka dýchejte.
3) Kdo by nechtěl ploché břicho
Stále seďte na zemi, zády se opřete o zeď, nohy pokrčte a mírně roztáhněte. Dejte ruce v bok a přidržujte se tak, aby vaše palce mířily dozadu. Pak se co možno zhluboka nadechněte a pomalu vydechujte. Snažte se přitom stáhnout břicho co nejvíce tak, aby se váš pupík dostal co nejvíc k páteři. Správně cvičíte tehdy, pokud se vám pod prsty tvoří prohlubeň.
4) Cvičením ke štíhlému pasu
Už si můžete stoupnout. Stůjte rovně, s mírně rozkročenýma nohama, levou ruku spusťte volně podél těla a dlaň položte ze strany na stehno. Pravou ruku vzpažte a mírně se ukloňte doleva. V této poloze hmitejte trupem asi v rozsahu deseti centimetrů. Vraťte se do výchozí polohy a cvik opakujte na druhou stranu. Na každou stranu hmitejte celkem třicetkrát. Během cvičení zhluboka dýchejte.
5) Šikmé svaly si také zaslouží zpevnit
Lehněte si na podložku a pánev přitiskněte k podlaze. Pokrčte nohy v kolenou a chodidly se zapřete do položky. Pravou nohu zvedněte a zapřete ji kotníkem o koleno levé nohy. Pravou ruku natáhněte na podlahu, levou si dejte v týl. Loket zatlačte dozadu a bradu držte v poloze, jako by mezi ní a hrudníkem byl tenisový míček. Zatněte břicho a začněte přitahovat k pravému kolenu. Přitahujte se skutečně břichem, ne loktem - pak by cvičení k ničemu nebylo! Kolena se nutně nemusíte dotknout. Dýchejte pravidelně, vydechujte při přitažení. Opakujte tři série po patnácti cvicích na každou stranu.
Pozor, nezapomeňte na některé zásady.
- I když se chcete zaměřit hlavně na břicho, před cvičením si protáhněte celé tělo, v tomto případě zejména záda v jejich dolní polovině.
- Nejdříve by se měly cvičit partie, které chcete posílit, pak ty, kde míníte zhubnout.
- Nejde o rychlost, cvičte pro klidne pomalu, ale snažte se se cvik provádět správně a zapojovat skutečně břišní svaly a nikoli třeba záda. ta by vás bolela a a svaly by si jen zvykly na nesprávné zapojení.
- Také na konci cvičení se protáhněte.
 
 

Reklama