Dieta Lehce a Zdravě!

17. srpna 2008 v 16:54 |  Cvičení
1.) Dejte si pořádnou snídani.Třeba musli,ovoce a klidně ještě plátkový sýr a chléb.Snídaně vás totiž skvěle nastartuje a nebudete mít během dne potřebu se něčím dojídat.
2.)Večer uuž je vaše trávení pomalejší,protose snažte najíst se naposledy maximálně v 18:00.Dejte si jen lehkou večeři,jinak tělo nestihne vše využít do snídaně a promění zbylou potravu v tuky.
3.) Když dostanete chuť na sladké,dopřejte is ho.Ideální jsou gumoví medvídci,nebo dětská přesnídávka,to je fakt mňamka a nemá téměř žádný tuk:-)
4.)Zdání klame.Do spousty potravin byste to sice neřekli,ale obsahují více kalorií než je zdrávo.Výborným příkladem je sušené ovoce,jehož 100 gramů má ve většině případech více kalorií než porce oběda.
5.)Pozor na přílohy.Brambory obsahují spousty škrobů a jsou velmi těžko stravitelné.Naopak rýže si můžete dopřát,kolik chcete,protože je z příloh nejzdravější.
6.)Rybí a drůbeží maso je nejzdravější a nejdietnější.Zapomeňte na tučné vepřové.
7.)Pozor na plátkové sýry.Tady se vyplatí pozorně si přečíst nutriční tabulku.Některé obsahují velmi mnoho tuku.
8.)Ovoce a zeleniny můžete sníst kolik chcete.Ideální je meloun,jablka nebo banány,kteří vás zasytí rychle a na dlouhou dobu.
9.)Zuby si můžete čistit i víckrát denně než dvakrát denně.Nejenže budete mít pěkný chrup,ale i chuť zubní pasty potlačí chuť přecpávat se.
10.)A teď ten poslední,snad nejdůležitější tip na hubnutí.Sport.Bez něho je toto zdravé stravování úplně zbytečné.Takže jezte zdravě a hýbejte se.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama